روحانی با آنهایی که در تأیید صلاحیت‌ها مؤثر بودند تماس‌های غیررسمی داشته

سخنگوی دولت گفت: در هیئت وزیران هیچ مصوبه‌ای درباره اینکه از تهران به آمریکا پرواز مستقیمی صورت گیرد، نداشتیم.

اضافه‌کاری ۲۶۴ هزار نفر قطع شد

با وجود افزایش ۶۳۵ هزارنفری تعداد شاغلان کشور از پاییز ۹۳ تا ۹۴، رکود اقتصادی و سکته فعالیت‌ها باعث کاهش تولید، فروش و در نتیجه افت پرداختی بنگاه‌ها و حذف اضافه‌کاری ۲۶۴ هزارنفر شده است.

تاکید جهانگیری بر تسریع در اجرای برنامه‌ها و راهکارهای علاج‌بخشی سد گتوند

معاون اول رییس جمهور مشکلات مربوط به سد گتوند را یکی از دغدغه‌های جدی مردم استان خوزستان و همه مسئولین کشور دانست و بر لزوم تسریع در اجرای برنامه‌ی تدوین شده برای رفع مشکلات و عملیاتی کردن راهکارهای علاج بخشی این سد تاکید کرد.
کارنامه بنزینی دولت یازدهم ؛

واردات بنزین ایران یک میلیارد لیتر افزایش یافت

از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود ۲.۷ میلیارد لیتر بنزین وارد کشور شده که حجم واردات این فرآورده نفتی در مقایسه با سال ۹۳ حدود یک میلیارد لیتر افزایش یافته است.

حرکت نفتکش غول پیکر سورنا از سواحل عسلویه به سمت کره جنوبی

نفتکش غول پیکر سرنا از نخستین کشتی‌های نفتی ایرانی است که پس از خارج شدن از فهرست تحریم و وقفه یک ساله از سواحل بندرعسلویه راهی پایانه‌های نفتی بین‌المللی می‌شود.

بهای نفت در بازارهای آسیایی افزایش یافت

بهای نفت خام در بازارهای آسیایی به دنبال افزایش تقاضا در اتحادیه اروپا و ژاپن، بالای 32 دلار معامله شد.

ماه هول‌وهراس ۱۱میلیون کارگر فرا رسید

ماه‌های پایانی سال که فرا می رسد، در آستانه سال جدید، تعیین دستمزد‌ها و تجدید قرارادهای کار، هول و هراس از اخراج و بیکاری، حدود ۱۱ میلیون کارگری که قرارداد موقت و بعضاً سفید امضا دارند را فرا می گیرد.

حذف کامل کم‌درآمدها ازوام کالا/پولدارها بی‌پول‌ها را ضمانت نکردند

کارگران و گروه‌های کم‌درآمد از طرح پُر سروصدای وام خرید کالای ایرانی به دلیل عدم تامین ضمانت بازپرداخت اقساط بانکی خط خوردند و این طرح بزرگترین گروه متقاضیان بالقوه خود را از دست داد.

میتسوبیشی در ایران

نمایندگانی از شرکت میتسوبیشی ژاپن در تهران حضور یافتند و در جلساتی با تعدادی از مدیران وزارت نیرو درخواست سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر ارائه دادند.

صادرات‌ غیرنفتی هم "نفتی" شد

بر اساس تازه ترین گزارش گمرک، صادرات غیرنفتی در ده ماهه امسال با کاهش ۱۵.۸۷ درصدی به ۳۵ میلیارد و ۶۱۳ میلیون دلار رسید که عمده آن "گازهای نفتی و هیدروکربورهای گازی شکل، پروپان مایع شده و قیر نفت" بوده است.
معاون سازمان امور اراضی خبر داد

از سرگیری ساخت‌وسازهای شاندیز مشهد

معاون سازمان امور اراضی از آغاز مجدد ساخت‌وسازهای طرح پدیده شاندیز مشهد پس از گذراندن مراحل قانونی خبر داد.
آخوندی اعلام کرد:

امضای قرارداد خرید ۱۱۴ فروند ایرباس در هفته جاری/بخش مسکن با اجرای برجام رونق می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی از امضای قرارداد خرید ۱۱۴ فروند هواپیمای ایرباس در سفر هفته جاری رئیس جمهور به فرانسه خبر داد و گفت: قرار است با بوئینگ آمریکا هم برای خرید هواپیما وارد مذاکره شویم.
قبلی۶بعدی