سیف: به‌دنبال خروج از رکود هستیم

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به کاهش نرخ تورم به ۱۳.۷درصد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این رقم در بازار بین‌بانکی کاهش مطلوبی داشته و با ادامه انضباط پولی به‌دنبال خروج از رکود هستیم.

پیشنهاد افزایش تعرفه‌های پزشکی سال 95

جزئیات افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال آینده، اعداد و ارقام مربوط به مبتلایان صرع در کشور و ارائه راهکارهای مدیریتی مقابله با آلودگی هوا از مهم‌ترین موضوعاتی است که رئیس سازمان نظام پزشکی درباره آنها توضیحاتی ارائه داده است.

جزئیات کشف گاز در نزدیکی پارس‌جنوبی

همزمان با اجرای بزرگترین طرح اکتشاف نفت و گاز ایران در خلیج‌فارس، یک مقام مسئول از کشف گاز شیرین در برخی میادین نزدیک به پارس جنوبی در خلیج فارس خبر داد.

افزایش نرخ سکه و دلار در بازار

در بازار امروز - چهارشنبه - دلار آمریکا با افزایش 13 تومانی نسبت به روز گذشته 3613 تومان عرضه می‌شود و سکه تمام طرح جدید بیش از 922 هزار تومان قیمت دارد.

تخم مرغ ۲۰ درصد گران شد

براساس گزارش بانک مرکزی قیمت تخم مرغ در هفته منتهی به ۲۵ دی ماه معادل ۲.۰ درصد افزایش و شانه ای ۱۰۳ هزار ریال تا ۱۲۰ هزار ریال فروش رفت.
معاون زنگنه اعلام کرد: د

دستور افزایش تولید نفت ایران امروز صادر شد

معاون وزیر نفت با بیان اینکه دستور افزایش تولید نفت ایران پس از لغو تحریم‌ها امروز صادر شد، گفت: با توجه به وضعیت بازار قیمت نفت فعلا افزایش پیدا نمی کند.

منابع ارزی را در روز تعطیل اروپا جابه‌جا کردیم

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه با لغو تحریم‌ها هزینه مبادلات تا ۱۵درصد کاهش می‌یابد، اظهار داشت: از نرخ ارزی حمایت می‌کنیم که در رشد تولید و ایجاد اشتغال مؤثر و منجر به آن شود.

شرط واریز یارانه برای افراد فاقد کارت ملی

مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال گفت: افراد بالای 18 سالی که فاقد هرگونه کارت هویتی اعم از کارت ملی یا کارت هوشمند ملی هستند، چنانچه برای دریافت کارت هوشمند ملی تا 15 بهمن‌ماه ثبت‌نام کامل را انجام دهند می‌توانند یارانه خود را دریافت کنند.

زنگنه: کار دیپلمات‌های ایرانی در 100 سال اخیر بی‌سابقه بود

وزیر نفت ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل کسب موفقیت بزرگ در عرصه دیپلماسی کشور، گفت: کار دیپلماتهای ایران در تاریخ یکصد سال اخیر دیپلماسی کشور، بی سابقه بوده است.

اعلام سناریوهای جدید صادرات نفت/ آمریکای‌جنوبی بازار نفت ایران شد

معاون وزیر نفت با اشاره به متنوع‌سازی بازارهای صادراتی نفت ایران در پساتحریم از برخی کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقایی به عنوان مشتریان جدید نفتی ایران نام برد.
معاون مرکز پژوهش‌های مجلس:

آثار لغو تحریم‌ها تا پایان امسال پدیدار نمی‌شود

معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه اکنون صفی برای مصرف پول‌های بلوکه شده، تشکیل شده است گفت: برداشتن تحریم‌ها نمی‌تواند با این سرعت در بخش حقیقی اقتصاد اثر گذار باشد و در چند ماه باقی مانده سال ۹۴ نمی‌توان شاهد آثار آن باشیم.

تصمیم تأمین اجتماعی برای حدف ۶گروه از مشاغل سخت و زیان‌آور

نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران خبر داد، سازمان تأمین اجتماعی قصد دارد ۶ گروه شغلی را از لیست مشاغل سخت و زیان آور حذف کند که این موضوع خیانت به کارگران است.
قبلی۸بعدی