08:49 - 1403/02/29

واکنش حماس به افتتاح اسکله آمریکا در سواحل غزه

حماس در واکنش به اقدام آمریکا در افتتاح اسکله در سواحل غزه تاکید کرد که مقاومت با حضور هر نیروی نظامی خارجی در سرزمین فلسطین مخالف است.
12:45 - 1403/02/28

کسب دانش و مهارت‌های فنّی، تخصّصی و ارتباطی برای کارکنان جدیدالاستخدام فولاد مبارکه ضروری است/ آینده صنعت فولاد در دستان فولاد مردان و جهادگران فولاد مبارکه

فولاد مبارکه سرزمین استعدادها و فرصت‌هاست و ورود همکاران جدیدالاستخدام به این مجموعه را تبریک می‌گویم. شما عزیزان باید به این سوال پاسخ دهید که مفهوم کارِ بامعنا چیست و چگونه باید کار خود را معنادار کرد و این مفهوم باید برای شما جا بیفتد. اگر معنای کار وجود نداشته باشد زندگی سخت خواهد شد. کارِ معنادار همان کاری است که با انگیزه‌ و با هدف باشد و برای شما احساس ارزش‌آفرینی و نقش‌آفرینی ایجاد کند.
12:39 - 1403/02/28

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از فعالان صنعت نشر/ حمایت تمام قد بانک رفاه کارگران از فعالان حوزه فرهنگی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیئتی از مدیران این بانک از سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلای بزرگ تهران بازدید به‌عمل آورد
12:31 - 1403/02/28

مدیرعامل بیمه دی: شبکه فروش نقطه عطف ارتباط با مشتریان است/ چشم انداز روشن بیمه دی در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه هم اندیشی مدیرعامل بیمه دی با شبکه فروش این شرکت در سال ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه برگزار شد و طی آن مدیرعامل با اشاره به اهمیت نقش شبکه فروش، به ظرفیت‌های مغفول مانده در صنعت بیمه اشاره و بر ضرورت شناخت و کسب پرتفوی آن تأکید کرد.
12:18 - 1403/02/27
روایتگری، نقطه گسست از تبلیغات سنتی؛

روابط عمومی، تحول محتوایی و افزایش سرمایه اجتماعی

یادداشت محمد جامعی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
12:06 - 1403/02/27
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون:

بخش تعاون می تواند بستر ساز مشارکت مردم در راستای جهش تولید باشد/بانک توسعه تعاون کلید واژه نظام بانکی/گام بلند بانک توسعه تعاون برای ارتقای بخش تعاون اقتصاد کشور

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون با رویکرد توسعه تعاون بستر ساز مشارکت مردم در جهش تولید در مشهد مقدس اعلام کرد: بخش تعاون می تواند بستر ساز مشارکت مردم در راستای جهش تولید باشد.
11:53 - 1403/02/27

معاون اقتصادی دادستان کل کشور: بانک توسعه تعاون برای حضور موثر در اقتصاد نیاز به حمایت دارد

معاون اقتصادی دادستان کل کشور در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون گفت:حمایت نهادهای ذیربط از بانک توسعه تعاون برای توانمند سازی اقتصاد تعاونی کشور باید در اولویت قرار گیرد.
عناوین کلی روزنامه های کشور
آخرین اخبار