بهبود و هدایت سرمایه‌گذاری‌های مولد به سمت اشتغال‌آفرینی در دستور کار قرار گیرد
صالح آبادی:
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: بهبود و هدایت سرمایه‌گذاری‌های مولد به سمت اشتغال‌آفرینی باید به منظور افزایش رشد اقتصادی در دستور کار کشور‌های گروه۲۴ قرار گیرد.
تحقق 105 درصدی تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
ابراهیم پیرامون خبر داد :
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : برآیند تولید نفت این شرکت طی سال گذشته همواره مثبت و حدود 105 درصد برنامه تعهد تولید بوده است .
دور جدید تعطیلی موسسات غیرمجاز؛
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به‌زودی صداهایی درباره موسسات پولی غیرمجاز خواهید شنید، از پلیس خواست تا برای ساماندهی موسسات غیرمجاز و حذف آنها از بازار پولی همکاری جدی‌تری داشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: عیدی ۶۸۸ هزار تومانی کارمندان دولت تا آخر بهمن ماه واریز می‌شود.
یک کارشناس مسکن با بیان اینکه تاکنون در دولت یازدهم یک بار شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور تشکیل نشده است، گفت: اینکه می گویند متقاضی برای خرید مسکن مهر وجود ندارد به این دلیل است که سامانه نام نویسی متقاضیان بسته شده و اجازه نام نویسی نمی دهند.
رئیس کل بانک مرکزی:
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه پول‌های کثیف در انتخابات تاکنون وجود نداشته است، گفت: بانک مرکزی اگر شکایاتی درباره پول‌های کثیف در انتخابات باشد پیگیری خواهد کرد.
کفاف ندادن دستمزدها در مشاغل رسمی به حدی چشم‌گیر است که بیکاران با دل قرار و بدون جستجو برای کار رسمی در مشاغل کاذب گرایش دارند. به اعتقاد کارشناسان بازار کار درآمد این مشاغل ۱۰برابر مشاغل رسمی است.
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز (دوشنبه) با یک هزار و 214 واحد افزایش، پس از فتح کانال 75 هزار واحدی در نهایت در ایستگاه 75 هزار و 783 واحدی قرار گرفت.
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (یکشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی همه ارزها نسبت به دیروز ثابت ماند.
پربازدیدها
آخرین اخبار