کد خبر: ۹۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
به مناسبت دهه فجر؛
کرمانشاه- ۳۳ پروژه از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در حوزه بهداشت و درمان با حضور وزیر کار از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان‌های پاوه، سرپل ذهاب و کنگاور افتتاح شد.

۳۳پروژه بهداشت و درمان با حضور وزیر کار افتتاح شد
به گزارش آرانیوز ظهر پنجشنبه با حضور سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرستان‌های پاوه، سرپل ذهاب و کنگاور افتتاح شد.

در این مراسم اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه اظهار کرد: چهار پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رستمی افزود: یکی از طرح‌های افتتاح شده حوزه بهداشت و درمان پروژه هشت واحدی اسکان متخصصان با ۸۸۰ متر متراژ است که اعتبار این پروژه ۱۰ میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان پاوه به احداث پاویون رادیولوژی با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار و ۸۴ مترمربع متراژ اشاره و تصریح کرد: افتتاح ساختمان و دستگاه زباله‌سوز به منظور بی خطرسازی و امحای زباله‌های عفونی این شهرستان با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان از دیگر از پروژه‌های شهرستان پاوه است.

رستمی گفت: افتتاح خانه بهداشت در یکی از روستاهای شهرستان پاوه با ارائه خدمت به ۴ هزار نفر جمعیت به اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر این طرح‌ها است.

پیشرفت ۸۵ درصدی احداث بیمارستان ۷۶ تختخوابی سرپل ذهاب

صدرالله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه قبل از انقلاب هیچ مرکز درمانی در این شهرستان وجود نداشت، عنوان کرد: امروز بیمارستان ۷۶ تخت‌خوابی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، وجود ۹ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، ۵۴ مرکز بهداشت، پنج مرکز بهداشتی، ۲ مرکز فوریت‌های پزشکی و ۶۱ نفر پزشک عمومی و متخصص و دندانپزشک در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های افتتاحی ۲ طبقه‌ای با متراژ ۶۰۰ متر و اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت خیران پزشک و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بوده است.

بابلی در پایان افزود: ۱۸ روستا، پنج خانه بهداشت و بیش از ۷ هزار نفر زیر پوشش مرکز جامع سلامت هستند.

در پایان این مراسم پروژه پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی با ۶ میلیارد تومان اعتبار و ۹۲۰ مترمربع متراژ در سه طبقه این ساختمان به منظور فعالیت‌های کارگاهی پزشکی، اداری و استقرار واحدهای فناور اختصاص یافته افتتاح شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار