کد خبر: ۹۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، گفت: بیمارستان صحرایی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با ظرفیت ۱۸۰ تخت‌خواب و اتاق عمل سیار در منطقه زلزله‌زده خوی احداث شد.

امیر سرتیپ حاجیلو: بیمارستان صحرایی ارتش با ظرفیت ۱۸۰ تخت‌خواب در خوی احداث شد

به گزارش آرانیوز،‌ امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با اشاره حضور مستمر جانشین این قرارگاه در ستاد بحران زلزله خوی، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با ظرفیت ۱۸۰ تخت‌خواب و اتاق عمل سیار در منطقه زلزله‌زده خوی احداث شد.

وی افزود: در این بیمارستان کادر درمان ارتش شامل پزشک عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص ارتوپد، جراح عمومی مستقر و آماده‌ خدمت‌رسانی ۲۴ساعته به مردم عزیز خوی و روستاهای اطراف هستند.

ارشد نظامی ارتش در شمال‌غرب با اشاره به اعزام دو تیم پزشکی 15 نفره به منطقه زلزله‌زده، گفت: تعداد ۱۲‌ دستگاه آمبولانس  در منطقه خوی مستقر هستند و کار تخلیه و انتقال مجروحان را انجام می‌دهند؛ بر همین اساس بیماران بیمارستان خوی به شهرهای اطراف منتقل شدند. همچنین 11 بیمار آی‌سی‌یو نیز از بیمارستان خوی به بیمارستان منطقه‌ای امام علی علیه‌السلام تبریز نیروی زمینی ارتش منتقل شدند.

امیر سرتیپ حاجیلو به دیگر اقدامات انجام شده در منطقه زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: اعزام اقلام اهدایی و محموله هلال احمر از مراغه به خوی، انتقال محموله هلال احمر از مرند به خوی، توزیع 500 پرس غذای گرم و 10 هزار قرص نان بین زلزله‌زدگان از دیگر اقدامات صورت گرفته در منطقه زلزله‌زده خوی است.

ارشد نظامی ارتش در شمال‌غرب در پایان عنوان کرد: تمامی اقلام دارویی اورژانسی و ضروری توسط بهداری ارتش در بیمارستان صحرایی تدارک دیده شده و مردم از این بابت به هیچ عنوان نگران نباشند.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار