کد خبر: ۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
نوری مطرح کرد؛
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام ما مبتنی بر ایدیولوژی اسلامی است و اقدامات ما باید با افعالی عبادی و سیاسی همچون نماز جمعه همراه باشد.

اعمال ما در نظام اسلامی عبادی ـ سیاسی است

به گزارش آرانیوز مراسم رونمایی از طرح "سامانه برپا" (برنامه پشتیبان آموزشی) با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و آقا محمدی جانشین وزیر کشور و رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماعی محور ۲۰۲۰ محله صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

یوسف نوری در این برنامه با عرض تسلیت به بازماندگان درگذشتگان زلزله شب گذشته شهرستان خوی و با تبریک دهه مبارک فجر گفت: حضرت امام خمینی در سال ۵۷ بنایی را ایجاد کردند که امکان نفوذ دشمنان را به کشور از بین بردند و این موضوع دشمن را عصبانی کرده است.

نوری با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: هم در سند و هم در بیانیه گام دوم بر توجه به دانش آموزان مناطق محروم تأکید شده است. در بیانیه گام دوم انقلاب هم در بند سوم آن به استفاده از همین ظرفیت ها اشاره شده است. نظام ما مبتنی بر ایدیولوژی اسلامی است و اقدامات ما باید با افعالی عبادی و سیاسی همچون نماز جمعه همراه باشد.

نوری خطاب به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حاضر در طرح برپا افزود: هر کسی که توانست باید با مال و جان خود در راه نظام بکوشد و ما موظف هستیم با آموزه هایی که کسب کردیم در این راه بکوشیم. کسب علم واجب است و زکات علم هم انتشار است. کمک به آموزش کودکان مناطق محروم زکات علمی است که می پردازید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار