کد خبر: ۹۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه گوشت گرم وارداتی وارد کشور شده و در سردخانه‌ها است، گفت: گوشت‌ها پس از اعمال پروتکل‌های بهداشتی و بسته‌بندی، در یکی دو روز آینده توزیع می‌شود.

و‌اردات گوشت گرم انجام شد/ تزریق روزانه 60 تن گوشت وارداتی به بازار

به گزارش آرانیوز، مسعود امراللهی از ورود گوشت‌های گرم وارداتی به کشور خبر داد و اظهار کرد: این گوشت‌ها در مرحله آماده‌سازی هستند که طی یکی دو روز آینده پشت ویترین مغازه‌ها می‌نشیند.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بخش کوچکی از این گوشت وارداتی روز پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار تهران توزیع شد و بخش دیگر هم آماده می‌شود که به مرور به بازار عرضه شود.

به گفته وی، این گوشت‌ها در سردخانه‌های کشور به صورت شقه هستند و قرار است پروتکل‌های بهداشتی در باره آنها بررسی شود و پس از آن به صورت بسته‌بندی‌شده وارد بازار شود.

امراللهی گفت: برنامه‌ریزی شده است که واردات تداوم داشته باشد به نحوی که روزانه 50  تا 60 تن گوشت گرم وارداتی به بازار عرضه شود و این روند تا متعادل شدن قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس؛ پس از افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت‌ها، گوشت گرم وارد می‌کند. پیش از این اعلام شده بود که این گوشت‌ها از روز شنبه این هفته توزیع می‌شود.

علاوه بر آن برنامه دیگر وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت توزیع گسترده گوشت منجمد بود که همچنان ادامه دارد.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار