کد خبر: ۹۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:
اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، اولین آکادمی استانی نان در خوزستان راه اندازی می‌شود.

اولین آکادمی استانی نان در خوزستان راه اندازی می‌شود

به گزارش آرانیوز  شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز چهارشنبه در نشست با «امید جهان نژادیان» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در ساختار نظام آموزشی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند فرد را برای احراز شغل و حرفه کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی را در انجام شغل افزایش دهد.

وی عنوان کرد: یکی از رویکردهای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده متقابل از ظرفیت‌های شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان مهارتی به شمار می‌رود و اداره غله و خدمات بازرگانی از اولویت‌های راهبردی برای پیشبرد اهداف مشترک سازمانی است.

وی، آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان را در راستای راه اندازی اولین نمونه آکادمی استانی در خوزستان برای بالا بردن کیفیت نان در استان اعلام کرد.

جهان نژادیان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش مهارتی بیان کرد: خوزستان با وجود داشتن ظرفیت و پتانسیل‌های متعدد اما در حوزه زیر ساختی ضعف‌های مشهودی دارد که در حوزه آرد و نان و کیفیت نان هم این ضعف به چشم می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال بهبود کیفیت نان در خوزستان هستیم، افزود: در این مسیر نقش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بسیار پر رنگ است چرا که ما به آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای نیازمند هستیم.

جهان نژادیان عنوان کرد: ما می‌خواهیم اولین نمونه آکادمی استانی در خوزستان ایجاد شود تا بتوان نان خوب را به مردم ارائه داد.

وی گفت: در این آکادمی علاوه بر پخت نان‌های مختلف نیز آموزش‌های مرتبط مطابق استانداردهای آموزش فنی و حرفه‌ای به نانوایان و متقاضیان جواز کسب نانوایی ارائه و گرفتن پروانه کسب نانوایی منوط به اخذ گواهینامه فنی و حرفه‌ای خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار