کد خبر: ۹۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران پروازی شهرستان‌ها محل اسکان خانواده را باید در شهرستان محل خدمت انتخاب کنند در غیر این صورت از مسئولیت خداحافظی کنند.
خط و نشان استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای مدیران پروازی؛ از مسئولیت خداحافظی کنید

به گزارش آرانیوز از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر ظهر امروزدر نشست شورای اداری اظهار داشت: مدیر پروازی نمی‌تواند در راستای برنامه‌های دولت گام بردارد زیرا مدیر انقلابی و جهادی ترجیح می‌دهد 24 ساعته در شهرستان محل خدمت در کنار مردم و پای کار آنان باشد.

وی خواستار پیگیری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از طریق وزارتخانه‌ها و سازمان اداری و استخدامی برای استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تاسیس شد و افزود: مرذم در این شهرستان‌ها باید شاهد ارتقای کیفیت خدمات باشند و تنها دل خوش به عنوان شهرستانی نباشند.

 هاشمی‌مهر تاکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان ملزم بوده در تصمیمات و سفر به شهرستان‌ها با فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگ باشند.

ورود مدیران پروازی به شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع رسانی اقدامات یکساله دولت سیزدهم در دهه فجر تاکید کرد و گفت: هیچ گونه کم کاری از مدیران در این زمینه پذیرفتنی نیست.

هاشمی‌مهر با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تاکید کرد: مدیران اقدامات یکساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین دانست و ادامه داد: 24 کمیته برای اجرا و نظارت بر برنامه های دهه فجر در استان تشکیل شده است.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی شهری و کاروان شادی چکاوک با همکاری حوزه فرهنگی بسیج سپاه فتح در همه مناطق استان برنامه اجرا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت در همه مصلاهای استان در تاریخ 14 بهمن‌ماه در دستور کار است.

هاشمی‌مهر بیان کرد: برای اولین بار کنگره استانی زنان تاثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد پس از چهار سال خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی در دهه فجر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار