کد خبر: ۹۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:
زنجان-رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: دادرسی الکترونیکی در استان برای رسیدگی بهتر به وضعیت زندانیان به نحو مطلوب اجرا شده و با جدیت پیگیری می‌شود.

دادرسی الکترونیکی در زنجان به نحو مطلوب اجرا شد
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جلسه ماده ۲۷ ساماندهی امور زندانیان استان که به میزبانی دادگستری استان زنجان برگزار شد، افزود: انجام دادرسی الکترونیکی محاکم با زندانیان در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، اقدام بسیار خوب و ارزشمند است و با توجه به ظرفیت های ایجاد شده میان دادگستری و زندانها با جدیت پیش می رود.

حجت الاسلام نیارکی خاطرنشان کرد: طبق سال های گذشته در دهه فجر امسال نیز برنامه بازدید مسئولان قضایی و قضات استان از زندان های استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان انجام خواهد شد و در این دیدارها ضمن بررسی پرونده های زندانیان، صحبتها و مشکلاتشان را خواهیم شنید و تعدادی از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد خواهند شد و یا به مرخصی خواهند رفت.

وی یادآور شد: حضور مستمر و منظم قضات در زندان‌های استان برای بررسی مشکلات زندان و زندانیان در کاهش جمعیت کیفری زندان ها بسیار موثر است.

صادقی نیارکی افزود: قضات نسبت به بررسی وضعیت پرونده ها و رفع مشکلات زندان و امور زندانیان توجه ویژه داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش های اعضا و مدیرکل زندان های استان، اضافه کرد: اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه در همه سازمان های تابعه با جدیت و بر اساس برنامه زمانبندی شده در دستور کار قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار