کد خبر: ۹۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور احکام جداگانه معاون فرهنگی و دانشجویی، سرپرست مدیریت توسعه و تحول اداری، رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت و سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس ۱۱۵ را منصوب کرد.
تغییرات جدید در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش آرانیوز از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور حکمی یحیی میرزاده را به عنوان سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را منصوب کرد. 

در حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خطاب به میرزاده آمده است: با توجه به تجارب، تعهد و توانمندی­های جنابعالی، به موجب این ابلاغ به «سرپرستی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی» دانشگاه منصوب می­گردید.

 امید است با توکل بر خداوند متعال و رعایت اصول قانون­مداری، عدالت­مندی، پاسخگویی، شایسته­ سالاری، تکریم همکاران و دانشجویان و بهره­ گیری از نظرات کارشناسی، نقد سازنده و استفاده از همۀ منابع و ظرفیت­ها، حرکت هدفمند و روان مجموعۀ دانشگاه به سوی اهداف عالی نظام سلامت و چشم­انداز مورد انتظار در استان و اهداف دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور را تسهیل نمایید.

انتظار می‌رود در مدت مسئولیت اهداف مهم دانشگاه از جمله پیشبرد اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه های دانشچویی و فرهنگی، کمک به تدوین و اجرای موفقیت آمیز برنامه های راهبردی و عملیاتی دانشگاه، با نگاه ویژه به سند اسلامی شدن دانشگاه ها، به کارگیری و ترویج مناسب ترین رویکردها و ابزارهای مدیریتی در مجموعه های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، نهادینه سازی فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی- انقلابی در تمام واحدها و همه سطوح استان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، با همکار ی و هماهنگی سایر نهادهای ذیربط فکری، فرهنگی و انقلابی، توسعه آموزش‌های فرهنگی، سیاسی و اخلاقی و ترویج فرهنگ نقد روشمند، به منظور ترغیب عناصر دانشگاه به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه، توجه ویژه نسبت به شادابی و فعالیت سازنده دانشجویان، از طریق بهبود کیفیت نظام مشاوره دانشجویی و جلب مشارکت دانشجویان در ارتقای وضعیت دانشگاه و تسهیل فرآیندهای دانشجویی بویژه در زمینه های تحصیلی، صنفی، رفاهی، بهداشتی و درمانی را مد نظر قرار دهید.

یحیی میرزاده پیش از این سوابق متعدد مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر عهده داشته که معاونت بهداشتی دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت استان، رئیس مراکز بهداشت بندرعباس و جاسک بخشی از این سوابق است. 

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور حکمی محمود حسین پور را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس 115 دانشگاه منصوب کرد، حسین پور پیش از این در پستهای مختلف مدیریتی از جمله معاونت بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را عهده دار بوده است. 

جاودان همچنین محمد خادمی را به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان منصوب کرد، وی در حکم دیگری علی حیرانی را به عنوان رییس دبیرخانۀ سیاست گذاری سلامت استان و مشاور رئیس دانشگاه در برنامه ریزی، هماهنگی و امور شوراها منصوب کرد، خادمی و حیرانی نیز پیش از این در حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت داشته‌اند. 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار