کد خبر: ۹۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
اسحاقی در صحن مجلس:
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: رئیس سابق بانک مرکزی دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل گرفت و ۴۰ هزار تومانی تحویل داد و پرونده‌اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.

ما در حوزه جرم‌انگاری مدیران دچار غفلت هستیم

به گزارش آرانیوز  سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: سرمایه اجتماعی قدرتی فراتر از قدرت هسته‌ای است.

وی بیان کرد: اروپا امروز سپاه پاسداران را تحریم می‌کند و فکر می‌کند که با این تصمیمات غلط می‌تواند به سرمایه اجتماعی کشور لطمه وارد کند، در حالی که در چرخه اشتباه و دور باطلی به سر می‌برد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوای سه‌گانه در حفظ سرمایه اجتماعی مسئول هستند، تصریح کرد: ما صحبت از سرمایه اجتماعی می‌کنیم اما فردی که رئیس بانک مرکزی بود و دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل گرفت و ۴۰ هزار تومان تحویل داد، صرفاً با یک جابه‌جایی مدیریتی پرونده آن فرد بسته شد. ما در حوزه جرم‌انگاری مدیران دچار غفلت هستیم.

اسحاقی تاکید کرد: اگر قرار است دنبال سرمایه اجتماعی باشیم، باید طرح ساماندهی کارکنان را مورد توجه قرار دهیم و به همسان سازی حقوق‌ها، معلمان حق التدریس، آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، خرید خدمات آموزش و پرورش و اجرای کامل رتبه بندی معلمان توجه کنیم.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار