کد خبر: ۹۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کارشناس هواشناسی اصفهان:
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد اما این جریانات پایدار از پنجشنبه ضعیف می‌شود.

آلاینده‌های جوی تا پنجشنبه در اصفهان ماندگارند

آسیه آقایی در گفت‌وگو با آرانیوز با اشاره به این که سکون نسبی جو تا پایان هفته در استان اصفهان ادامه دارد، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق استان در این مدت قسمتی تا نیمه ابری و مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی و صنعتی شرایط انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در نیمه اول روز همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سکون جوی از اواخر هفته جاری ضعیف می‌شود، افزود: این روزها شرایطی برای پاک شدن جو نیست زیرا وزش باد و بارش نداریم و از روز پنجشنبه نیز با وجود تضعیف سیستم پایدار هوا، موج بارشی در استان نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به شرایط ابرناکی در نیمه شمالی استان تا پایان هفته احتمال بارش‌های بسیار خفیف و پراکنده برف بصورت نقطه‌ای در نواحی مستعد دور از انتظار نیست.

آقایی با بیان این که دمای ۲۴ ساعت آینده استان تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به هشت درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: دهاقان با دمای ۱۲ درجه سِلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۱۲ درجه سِلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار