کد خبر: ۹۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
فرماندار بندرگز:
گرگان- فرماندار شهرستان بندرگز گفت: پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان بندرگز ۱۳۳ فقط شغل پایدار برای اهالی شهرستان ایجاد می کند.

پروژه های دهه فجر بندرگز ۱۳۳ شغل پایدار ایجاد می کند

به گزارش آرانیوز ، صابر حسن پور ظهر دوشنبه در نشست گروه خبری فجر اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۹۱ طرح عمرانی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان و ۹۳ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار بیش از ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان بندرگز افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار بندرگز ادامه داد: در مجموعه ۱۸۴ پروژه با اعتبار بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که ۱۳۳ فقره اشتغال پایدار برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند.

وی افزود: تجهیز و بهره برداری از درمانگاه مدافعان سلامت با اعتبار ۲۰ میلیون تومان، احداث پروژه‌های خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه عمرانی در بخش شهرداری‌ها با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار بندرگز گفت: در تلاش هستیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، یک مورد سرمایه گذاری با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد تومان در شهرستان اجرایی شود.

حسن پور به اقدامات انجام شده در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: میزان حدنگاری و کاداستر در اراضی زراعی شهرستان از پنج درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است و رتبه نخست این طرح در گلستان بندرگز تعلق دارد.

فرماندار بندرگز بیان کرد: ۵۲ هکتار از اراضی ساحلی شهرستان که در اختیار یکی از سرمایه گذاران قرار داشت و سال‌ها به صورت راکد بود سال گذشته، خلع ید و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاری جدید است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار