کد خبر: ۹۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
هیأت وزیران در جلسه امروز با اختصاص اعتبار به استان آذربایجان‌شرقی به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب و حوادث غیرمترقبه موافقت کرد.

هیأت وزیران با اختصاص اعتبار به آذربایجان‌شرقی برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه موافقت کرد

به گزارش آرانیوز هیأت وزیران در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه خود به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، با اختصاص اعتبار به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب و حفاظت در برابر حوادث غیرمترقبه در استان آذربایجان‌شرقی موافقت کرد.

با توجه به فرسایش و تغییرات صورت گرفته در حاشیه رودخانه مرزی ارس در استان آذربایجان‌شرقی، به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب و تهدید مالی و جانی مرزنشینان و با هدف ساماندهی، تثبیت بستر و حفاظت از سیلاب و حوادث غیرمترقبه، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان اختصاص یافت.

همچنین به موجب این مصوبه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام کار، گزارش عملکرد اعتبار فوق را هر سه ماه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

تصویب اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک در استان فارس

هیئت وزیران در ادامه و به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را به تصویب رساند.

به موجب اساسنامه فوق، سرمایه شرکت یاد شده مبلغ یک میلیارد ریال منقسم به ۱۰ هزار سهم یکصد هزار ریالی می­‌باشد که تماماً متعلق به شرکت عمران شهرهای جدید (مادر تخصصی) است.

وظایف، اختیارات و ارکان شرکت مذکور، از دیگر مواد مندرج در اساسنامه یاد شده است.

صدور مجوز برای امضای موقت موافقت‌نامه بین ایران و جمهوری سیشل

به منظور گسترش حمل و نقل هوایی با کشورهای آفریقایی و با هدف افزایش حجم مبادلات درآمدهای غیرنفتی از طریق توسعه مسیرهای پروازهای بین‌المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی، هیأت وزیران با صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی برای انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقت‌نامه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سیشل موافقت کرد.

اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

هیأت وزیران ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح‌های مربوط تعیین کرد.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار