کد خبر: ۹۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
شهردار بوشهر با اشاره به اجرا ۶۰ تا ۷۰ پروژه عمران شهری بزرگ در بوشهر گفت: این طرح‌ها با اعتبارات تملک دارایی، ارزش افزوده، درآمد شهرداری و دیگر حوزه‌ها در حال اجرا و بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران شهری بوشهر تا ۹۰ درصد است

حسین حیدری صبح امروز در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه در حال احداث تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر در گفت‌وگو با آرانیوز با بیان اینکه طرح‌های عمرانی شهری بوشهر با سرعت در حال اجرا است، اظهار داشت: اکنون بیش از 60 تا 70 طرح بزرگ عمران شهری در بوشهر در حال اجرا است که روند ساخت آنها مطلوب است.

شهردار بوشهر با بیان اینکه این طرح‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی، ارزش افزوده، درآمد شهرداری و دیگر حوزه‌ها در حال اجرا است گفت: پروژه‌های عمران شهری بوشهر بین 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر پرداخت و بیان کرد: این طرح با اعتبار اولیه 830 میلیارد ریال در حال احداث است که اکنون پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد.

حیدری طول پل با احتساب رمپ‌های پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر را 900 متر اعلام کرد و گفت: روند اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح بوشهر به نحو مطلوب در حال انجام است.

شهردار بوشهر اهمیت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر را برشمرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت پروژه تقاطع غیرهمسطح در تسهیل روند ترافیک، اجرا آن با شتاب و سرعت قابل قبولی در حال انجام است تا به بهره‌برداری برسد.

وی گذر سرتل به بلوار شهدای هسته‌ای را دیگر پروژه شاخص شهرداری بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه با توجه به اهمیت آن در خروج محلات جنوبی شهر بوشهر از بن بست، سعی شده تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

حیدری با بیان اینکه گذر سرتل به بلوار شهدای هسته‌ای بوشهر در دو مرحله مجزا در حال اجرا است، تصریح کرد: تکمیل گذر سرتل به بلوار شهدای هسته‌ای بوشهر در تسهیل دسترسی شهروندان به آرامستان نقش آفرینی خواهد کرد.

شهردار بوشهر ادامه داد: محور یاد شده به‌عنوان یک نوار طولی جاده سرتل را به بلوار شهدای هسته‌ای وصل کرده و یک پل ارتباطی در راه‌های مسیر خروجی ایجاد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر هم با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تسریع در طرح‌های عمران شهری بیان کرد: تلاش شهردار بوشهر در تسریع پروژه‌های شاخص شهر قابل تقدیر است.

مهدی مهرانگیز افزود: تسریع و تکمیل پروژه‌های عمران شهری نقش مهمی در رضایت‌مندی مردم دارد که جا دارد تکمیل و بهره‌برداری از آنها بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شود.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار