کد خبر: ۹۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری ایمیدرو در استان تأکید کرد و گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ۸۰۰ میلیارد تومانی در استان خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند.
سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی ایمیدرو در استان خراسان جنوبی

به گزارش آرانیوز از بیرجند، جواد قناعت ظهر امروز در دیدار مدیرعامل ایمیدرو، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان، بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی را شتاب می‌بخشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ایمیدرو می‌تواند با سرمایه‌گذاری در راستای احداث کارگاه‌های تولید گوهرسنگ ‌و تراش سنگ‌های قیمتی در سطح استان، در ذخایر غنی این ظرفیت در خراسان جنوبی، ارزش افزوده ایجاد کند.

وی با اشاره به مصوبات نشست‌های قبلی استان با ایمیدرو، از این مجموعه به خاطر همکاری و ورود به موضوع احداث پست 400 کیلوولت نهبندان تشکر کرد.

قناعت متذکر شد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران می‌تواند با مشارکت در ایجاد واحدهای فرآوری معدنی، در حوزه معادن کم نظیر خراسان جنوبی به توسعه منطقه کمک کند.

حسام مقدم علی، مدیرعامل ایمیدرو نیز در این دیدار از حجم سرمایه گذاری 800 میلیارد تومانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان خراسان جنوبی خبر داد و بر توسعه این سرمایه گذاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همراه بود، راهکارهای همکاری چندجانبه ایمیدرو در سطح استان برای افزایش سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی، انجام مطالعات گسترده‌تر در حوزه معادن جدید، تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این هلدینگ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار