کد خبر: ۹۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از صدور قبوض سنگین‌ برای مشترکان بدمصرف در استان خبر داد و گفت: یک درصد مردم خراسان شمالی جزو مشترکان پرمصرف گاز هستند.
صدور قبوض سنگین‌ برای مشترکان بدمصرف در خراسان شمالی

سیدمحمود هاشمی در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنورد اظهار داشت: 54 درصد مشترکان گاز خراسان شمالی خوش مصرف هستند و ماهانه 375 متر مکعب گاز مصرف می‌کنند.

وی افزود: پلکان 11 و 12  جزو پر مصرف‌ها هستند که حدود 900 و بیش از 900 متر مکعب در ماه گاز مصرف می‌کنند. پلکان 11 برای هر متر مکعب 5000 تومان و پلکان 12 هر متر مکعب 6000 تومان قبض صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: حدود 2000 مشترک که کمتر از یک درصد مشترکان گاز استان هستند٬ جزو پلکان 11 و 12 هستند.

هاشمی با هشدار به مشترکان بدمصرف استان گفت: این دو پلکان ماهانه بالای 900 مترمکعب  گاز را مصرف می‌کنند باید بدانند که با قبوض سنگینی مواجه می‌شوند و خواهش ما این است که پرمصرف و بد مصرف‌ها در مصرف خود تجدید نظر کنند تا این زمستان را بدون دغدغه به پایان برسانیم.

به گزارش تسنیم٬ خراسان شمالی به دلیل قطع گاز وارداتی از ترکمنستان و کاهش افت فشار گاز٬ با بحران جدی گاز در روزهای برودت هوا مواجه شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار