کد خبر: ۹۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
«حاجی بابایی» با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در دست بررسی است، گفت: امید می‌رود با تصویب آن بتوان آرامش معیشتی برای کارکنان با انواع قرارداد‌ها را فراهم کرد.

حلجیبه گزارش آرانیوز از همدان، «حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز (پنج‌شنبه) در شورای آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در دست بررسی است، اظهار داشت: امید می رود با تصویب آن بتوان آرامش معیشتی برای کارکنان با انواع قراردادها را فراهم کرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس عزم راسخی برای تصویب و ساماندهی وضعیت کارکنان دولت بر اساس لایحه بودجه سال آینده و همچنین برنامه هفتم توسعه دارند.

حاجی بابایی عنوان کرد: بودجه آموزش پرورش در لایحه ۱۴۰۲ حدود ۲۰۳ هزار میلیارد تومان معادل بیش از ۱۰ درصد بودجه دولت تعیین شده که البته نیازمند ترمیم و افزایش است.

وی ادامه داد: با توجه به این میزان بودجه پیش بینی شده برای وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به ترمیم و افزایش آن در سال آینده اقدام شود.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: اعتبار این وزارتخانه نسبت به بودجه ۱۴۰۱ براساس قانون مصوب ۱۵ درصد و طبق لایحه بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است اما با توجه به حجم و گستردگی حوزه فعالیت ها و میزان هزینه های آن انتظار می رود که نمایندگان و دولت برای رشد اعتبارات آن همت کنند.

انتهای پیام/

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار