کد خبر: ۹۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
وزیر نیرو با بیان اینکه با افتتاح مخازن بسیار بزرگ تاب آوری شهر یزد برای آب شرب ۷ ساعت افزایش می‌یابد گفت: خط پدافندی آب شرب یزد در کمتر از یک سال انجام شد.
وزیر نیرو: خط پدافندی آب شرب یزد در کمتر از یک سال انجام شد

به گزارش آرانيوز از یزد، علی اکبر محرابیان با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: وزارت نیرو بر اساس اولویت‌های نظام و دولت، تامین آب مردم به ویژه در فلات مرکزی را برای شرب، صنعت، کشاورزی و به ویژه محیط زیست را در دستورکار خود قرار داده و برنامه‌های عملیاتی برای آن در دست دارد.

وی با تقدیر از افرادی که در صنعت آب و برق کشور فعالیت دارند گفت: در این مراسم شاهد افتتاح دو مخزن بسیار بزرگ هستیم که تاب آوری شهر یزد را به میزان هفت ساعت افزایش می‌دهد.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در کنار این دو پروژه بازچرخوانی آب برای استفاده از پساب بهداشتی استان در مصرف صنعتی مورد نظر بوده که جای تشکر از اجرای این پروژه دارد.

همچنین تعداد قابل توجهی پروژه‌های برقی و خطوط انتقال را داشتیم گفت: مهمترین از این، تامین آب شهر یزد به صورت طرح پدافندی از خط موجود دریا است که بر اساس مصوبه جلسه مشترکی که با استان‌ها داریم، در یک زمان خیلی کوتاه در دولت سیزدهم تصمیم گیری شد و پس از طی مراحل قانونی و تامین اعتبار در مدت زمان بسیار کوتاهی در استان یزد انجام شد.

با افتتاح این خط شاهد تامین آب پایدار یزد و تقویت آب شهر خواهیم بود و مهمتر از این دو بخش، شروع عملیات خط اجرایی آب دریا به استان‌های فلات مرکزی است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار