کد خبر: ۹۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
استاندار یزد با بیان اینکه استاندار یزد: پروژه انتقال آب خلیج فارس به یزد تمدن‌ساز است، گفت: مردم یزد با شنیدن خبر این پروژه اشک شوق ریختند.
استاندار یزد: پروژه انتقال آب خلیج فارس به یزد تمدن‌ساز است

به گزارش آرانيوز  از یزد، مهران فاطمی دقایقی قبل در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس به یزد و افتتاح 16 پروژه آبرسانی به یزد، اظهار داشت: دی‌ماه در تقویم استان یزد دارای لحظات بسیار شیرین و ارزشمندی است که در تاریخ یزد ماندگار خواهد شد.

وی 12 دی و سالروز حضور مقام معظم رهبری به استان یزد را یکی از این مناسبت‌ها دانست و گفت: در این سفر مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که مسئله مهم استان یزد آب است و بر انتقال آب به مرکز استان یزد تاکید فرمودند.

 استاندار یزد افزود: امروز هم دومین رویداد مهم، تاریخی و تمدن ساز یزد با حضور رئیس جمهور شکل می‌گیرد و آن مسئله انتقال خط انتقال خلیج فارس به استان یزد و فلات مرکزی ایران است.

فاطمی این پروژه را خواسته تمامی مردم دانست و از آن به عنوان آرزوی بزرگ مردم یاد کرد و گفت: این طرح به همت تمام مسئولان دولت سیزدهم امروز آغاز می‌شود.

وی گفت: وقتی خبر این طرح را به مردم یزد دادیم اشک شوق بر چشم آنها جاری شد و به شکرانه این نعمت مردم یزد در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) با حضور خود از دولت بابت این موضوع تقدیر خواهند کرد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های بسیار بی‌نظیری از سفر قبل رئیس جمهور به یزد رقم خورده که در نوع خود بی‌نظیر است و در این سفر 16 پروژه آن به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار