کد خبر: ۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارت صمت با اشاره به اینکه دغدغه وزیر صمت پیگیری و رفع مشکلات صنایع است گفت: رویکرد تحولی در وزارت صمت آغاز شده است.
رویکرد تحولی در وزارت صمت آغاز شده است

به گزارش آرانيوز از یزد ، شهاب جنابی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید صنعت، معدن و تجارت  یزد با اشاره به اینکه استان یزد در حوزه‌های معدنی و صنعتی دارای ویژگی های شاخص و بسیار خاصی است اظهار داشت: از مهمترین ویژگی‌های یزد در حوزه‌های مختلف، هم افزایی خوبی است که میان دستگاه‌ها، نهادها و مدیران است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالایی که در این استان وجود دارد و همچنین مسیر تحولی که در وزارتخانه پیش‌بینی شده، فعالیت صمت یزد باید با جهش بالایی همراه باشد.

جنابی خاطرنشان کرد: سه اصل تدین، تفکر و تعقل که در فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد وجود دارد، موضوعی است که به صورت ویژه در امور مرتبط با این وزارتخانه نیاز است و باید به آن توجه داشته باشیم.

مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارت صمت افزود: ظرفتیی که در واحدهای صنعتی وجود دارد این فرصت را ایجاد می‌کند که در حوزه‌های مختلف مرتبط با توسعه و پیشرفت استان و کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.

ترک فعل سازمان صمت استان قزوین درباره خودروهای لیزینگ تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرد

وی افزود: رویکرد وزیر صمت بر این است که نسبت به دغدغه های فعالین صنعت، معدن و تولید کنندگان و کارآفرینان حساس باشیم و نسبت به رفع این دغدغه ها در سریعترین زمان ممکن اقدام کرد تا روند تولید و صنعت کشور با مشکل مواجه نشود.

جنابی افزود: این دغدغه صرفا مربوط به حیطه اختیارات وزارت صمت نیست و حتی اگر واحدی در حوزه مرتبط با وزارت دیگر مشکل و دغدغه ای دارد، تاکید وزیر بر این است که پیگیری بین دستگاهی برای رفع آن انجام شود.

مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارت صمت گفت: این اقدام در صورتی که به معنای واقعی محقق شود در کنار نگاه تحولی وزارت صمت، قطعا منتج به پیشرفت های بسیار خوب و همچنین جلب رضایت تولیدکنندگان و صنعتگران و به دنبال آن عموم مردم خواهد شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار