کد خبر: ۹۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
فرماندار اسلامشهر:
اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: هشت کارگروه تخصصی پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در اسلامشهر تشکیل شد.

۸ کارگروه تخصصی پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در اسلامشهر تشکیل شد
به گزارش آرانيوز  حسین حبیبی صبح یکشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به اسلامشهر از بازدیدهای سرزده مجموعه فرمانداری از ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: کارگروه رصد نارضایتی‌های اجتماعی برای کاهش گلایه مندی ها و اعتراضات موجود مردم به ریاست معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تشکیل شده است.

فرماندار اسلامشهر گفت: این کارگروه ذیل جلسه شورای تأمین است و در این کارگروه در مورد موضوعات مختلف اجتماعی تدبیر می‌شود.

وی از تشکیل هشت کارگروه تخصصی تحول زیرساختی در راستای پیگیری و تحقق بخشی مصوبات سفر رئیس جمهور و وزرا به اسلامشهر خبر داد و افزود: دبیر این کارگروه‌ها مسئولین ادارات مربوطه هستند.

وی ریل گذاری در خصوص مسائل و موضوعات شهرستان و رفع آنها را از وظایف این کارگروه‌ها دانست و گفت: این کارگروه‌ها در حوزه‌های سلامت، بهداشت و درمان، آموزش، راه و شهرسازی، کار و تعاون، جهاد کشاورزی، فرهنگی و ورزشی، نیروی انتظامی و مباحث مربوط به وزارت کشور و کارگروه مرکزی با وظیفه رصد موضوعات مختلف تشکیل شده است، که در کارگروه مرکزی نماینده مجلس، فرماندار و مسئولین ادارات حضور دارند.

حبیبی گفت: جلسات این کارگروه ماهانه تشکیل و مسائل جمع بندی و نیازمندی‌ها رسیدگی و مباحث دیده نشده احصاء و پرداخته می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار