کد خبر: ۹۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
مدیرعامل شرکت‌ گاز خراسان شمالی مطرح کرد؛
بجنورد_ مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از ۸۸ مورد اخطار قطع گاز و ۷ مورد قطع جریان گاز برای ادارات دولتی استان انجام شده است.

قطع جریان گاز ۷ سازمان دولتی در خراسان شمالی

به گزارش آرانيوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، سید محمود هاشمی اظهار داشت: از ابتدای آذرماه سال جاری تا کنون جریان گاز ۷ سازمان و نهاد دولتی و عمومی پس از ارسال اخطار قبلی، به دلیل عدم رعایت دمای رفاه ۱۸ الی ۲۱ درجه و افزایش مصرف گاز نسبت به سال گذشته قطع شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه امسال نیز مشابه سال‌های گذشته پایش مصارف سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی، عمومی و.... در حال انجام است، عنوان کرد: این پایش از ابتدای آذر شروع شده است و ستاد مدیریت بحران در شرکت گاز خراسان شمالی به صورت روزانه تشکیل می‌شود و به بررسی و کنترل میزان گاز مصرفی به منظور پیشگیری از افت فشار و قطعی گاز اقدام می‌نماید.

وی تصریح کرد: از حدود بیش از هزار و ۸۰۰ پایش انجام‌شده برای ادارات دولتی تاکنون، بیش از ۸۸ مورد اخطار قطع گاز و ۷ مورد قطع جریان گاز انجام شده است.

هاشمی اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در بازرسی‌ها کنترل می‌شود، این است که ادارات باید سامانه‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری خاموش نمایند که به ین علت تیم پایش شرکت نسبت به بازرسی از ادارات بعد از ساعت کاری و در روزهای تعطیل اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده مصرف گاز، جریان گاز مشترک قطع می‌گردد.

مدیر عامل شرکت شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به پایش پاساژها، هتل‌ها و اماکن تجاری از ابتدای آذر ماه گفت: این اماکن باید از ساعت ۱۸ سامانه گرمایشی خود را خاموش نمایند و همچنین استفاده از گرماتاب در فضاهای روباز رستوران‌ها و سایر اماکن رفاهی ممنوع است و در صورت عدم توجه به اخطارهای صادره، جریان گاز مشترک قطع می‌شود.

وی در پایان با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های پایش شرکت گاز استان، گفت: دمای ۱۸ درجه در فضای داخلی اتاق‌ها، راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده ادارات می‌بایست رعایت شود و این موضوع درفرآیند بازدیدها، مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

برچسب ها: گاز ، قطع گاز ، گاز رسانی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار