کد خبر: ۹۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛
ایلام-مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام از انجام عملیات خط کشی برای 6 هزار کیلومتر از راه های استان ایلام خبر داد.

انجام عملیات خط کشی برای ۶ هزار کیلومتر از راه های استان ایلام

سید زاهدین چشمه خاور در گفتگو با آرانيوز اظهار داشت: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نوکوبی گاردیل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در سال جاری بوده است.

وی افزود: همچنین این مدت (سال جاری) علاوه بر نصب و اجرای گاردریل، نزدیک به ۳۳ کیلومتر روشنایی راه و تونل در سطح جاده‌های ارتباطی استان و ۲۰ کیلومتر نیوجرسی نصب و اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: نصب ۲۰ هزار تابلو کامپوزیتی و ۶ هزار کیلومتر-خط عملیات خط کشی جاده‌ها از جمله این اقدامات است.

چشمه خاور یادآور شد: انجام ۱۶۰ کیلومتر عملیات شانه سازی، حذف سه پیچ خطرناک در محورهای مهران، دهلران و ایوان، احداث هشت کیلومتر راه و احداث پل صلواتی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری است‌.

وی اجرا و انجام ۶ هزار و ۱۶۹ کیلومتر لکه گیری راه‌های اصلی و ۳۶۶ کیلومتر لکه گیری راه‌های فرعی در محورهای مواصلاتی استان را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال جاری بیان کرد و گفت: لکه گیری راه‌ها با ۶ هزار تن قیر در سطح راه‌های از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در سال جاری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار