کد خبر: ۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
قم- «محمود نعمتی» کاراته کای قمی بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا مورد استقبال مسئولین ورزش استان قرار گرفت.

کاراته کای طلایی قم مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت

به گزارش آرانیوز ، محمود نعمتی و مربیانش بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان صبح یکشنبه در خانه جوان قم مورد استقبال مسئولین استان قرار گرفتند.

محمود نعمتی دارنده مدال طلا کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی آسیا، علیرضا کتیرایی و ابوالقاسم پایدار سرمربی و مربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ کشور با استقبال ابوالقاسم مقیمی معاون استاندار و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم وارد قم شدند.

محمود نعمتی کاراته کای استان قم اخیراً در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا در در کشور ازبکستان با کسب سه پیروزی متوالی صاحب گردن آویز طلا شد.

نعمتی در مرحله اول با وجود قرعه استراحت به دیدار بعدی راه یافت و در گام دوم با شکست ۷ بر صفر مقابل افندی از کشور اندونزی به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی کاراته آسیا راه پیدا کرد.

نعمتی در مرحله سوم با نتیجه ۶ بر صفر شامون از کسور اردن را از پیش رو برداشت و به فینال مسابقات قهرمانی کاراته آسیا راه یافت و در فینال آناربکو از کشور قزاقستان را شکست داد و مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته آسیا را به دست آورد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار