کد خبر: ۹۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
بجنورد- معاون فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی خراسان شمالی به تشریح برنامه‌هایی که برای نخستین بار توسط این مجموعه در سطح کشور اجرایی شده، پرداخت و گفت: اردوی راهیان پیشرفت شاخص‌ترین برنامه بود.

اقدامات شاخص معاونت فرهنگی علوم پزشکی خراسان شمالی در سطح کشور

سید احیا سیدی در گفتگو با آرانیوز اظهار کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی ترم جاری سعی داشت با فعالیت‌های متعدد فرهنگی و خلاقانه، شور و نشاط دانشجویی را افزایش دهد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در این راستا با همراهی همکاران و دانشجویان، فعالیت‌های خاص و جدیدی به اجرا در آمد که برخی از آن‌ها برای نخستین بار در کشور و برخی برای نخستین بار در استان اجرایی می‌شد.

وی اعزام ۱۰۰ دانشجو به مراسم اربعین به صورت رایگان را یکی از این برنامه‌ها برشمرد و افزود: این اقدام برای نخستین بار در استان و کشور رقم خورد.

سیدی تصریح کرد: اردوی راهیان پیشرفت با شرکت ۸۰ دانشجو دیگر فعالیتی بود که برای نخستین بار توسط خراسان شمالی بین تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رخ داد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نخستین مجمع کشوری دبیران انجمن‌های علمی تغذیه به میزبانی خراسان شمالی، گفت: در این رویداد ۳۰ دبیر انجمن از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند.

وی افزود: نخستین مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، توسط خراسان شمالی تأسیس شد.

سیدی بیان کرد: نخستین نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را نیز اجرا کردیم.

وی افزود: افتتاح اولین مجموعه فرهنگی دانشجویی خلاقانه تحت عنوان کافه فکرانه از دیگر اقدامات شاخص دانشگاه علوم پزشکی بود که پیش از این نمونه آن را در استان و کشور مشاهده نکرده بودیم.

سیدی با تاکید بر اینکه مجموعه فرهنگی دانشگاه مشتاقانه به دنبال دریافت ایده‌های دانشجویان است، گفت: اقدامات فرهنگی دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته رشد کم نظیری داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار