کد خبر: ۹۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مرکزی:
اراک- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ۴۶ مدافع سلامت استان مرکزی از محل درآمد موقوفات استان به کربلای معلی اعزام شدند.

۴۶ مدافع سلامت از استان مرکزی به کربلای معلی اعزام شدند

به گزارش آرانیوز ، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی صبح شنبه در حاشیه اعزام کادر درمان استان مرکزی به کربلای معلی اظهار داشت: کادر درمانی استان در طول شیوع کرونا متحمل زحمات زیادی شدند و در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت تلاش کردند که به اعتقاد من امام حسین (ع) پاداش خوبی را به این عزیزان عنایت داشته باشند.

وی افزود: ۴۶ نفر از کادر درمان شهرستان‌های ساوه، دلیجان، محلات، خمین، شازند، تفرش، آشتیان، فرمهین و خنداب در این سفر دعوت شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: باید از واقفان خیراندیش نیز تقدیر کرد که مال‌شان را در راه گسترش فرهنگ زیارت و معنویت وقف کردند.

حجت الاسلام واحدی اضافه کرد: برخی از واقفان هستند که اموال خود را وقف می‌کنند تا در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین (ع) هزینه شود؛ بر همین اساس با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی صورت گرفت، مقرر شد که کادر بهداشت و درمان را به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی کنند تا شاهد اعزام این عزیزان به این سفر معنوی باشیم.

وی تصریح کرد: ۴۶ نفر از کادر بهداشت و درمان استان مرکزی در قالب یک کاروان به مدت ۱۲ روز به این سفر معنوی اعزام شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار