کد خبر: ۹۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کارشناس هواشناسی:
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ثبت بیشترین بارش در برازجان طی ساعات گذشته گفت: دمای هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد.

دمای هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد/ ثبت بیشترین بارش در برازجان

پیام مساعدی در گفت‌وگو با آرانیوز اظهار داشت: از بامداد امروز شاهد تشدید بارش‌ها در سطح استان بوشهر بودیم که تا اوایل شب امکان بارش خفیف و پراکنده باران در برخی مناطق وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بیشترین بارندگی‌ها در برازجان به میزان ۳۶ میلیمتر ثبت شد و پس از آن اهرم با ۳۳، بوشهر ۲۲.۹، دیلم با ۲۰.۸ و خورموج با ۲۰ میلیمتر قرار دارند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در بهرگان ۱۸.۲ میلیمتر، در جم ۱۴ میلیمتر، گناوه ۸.۸ میلیمتر، دیر ۸.۲ میلیمتر، کنگان هشت میلیمتر و خارگ چهار میلیمتر باران به ثبت رسید.

وی ادامه داد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز با پایان شرایط بارشی، وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی تا اواخر وقت فردا ادامه خواهد داشت و طی این مدت خلیج فارس متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: همچنین دمای هوا در طی این هفته کاهش محسوس خواهد داشت و وقوع پدیده مه صبحگاهی نیز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه وزش باد نسبتاً شدید، احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد غالباً شمال غربی، گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و روی خلیج فارس ۲۲ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و در فراساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار