کد خبر: ۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت جاده کوتاه دسترسی از تویسرکان به نهاوند و بهره برداری از ایستگاه قطار روستای بابا کمال به آنچه دیگران بن بست جغرافیایی تویسرکان می نامند، پایان می‌دهد.
ساخت جاده تویسرکان به نهاوند و ایستگاه قطار پایانی بر بن‌بست جغرافیایی تویسرکان

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با آرانيوز  در تویسرکان اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران حوزه تولید و صنعت از مزایای ویژه برای توسعه شهرستان تویسرکان هستند، سامان دهی راه های ارتباطی این شهرستان را در اولویت اجرایی قرار دادیم.

وی افزود: چهار خطه سازی راه های شریانی تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور به طول مجموع 56 کیلومتر مهمترین راه های ارتباطی بودند که سامان دهی آنها در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس: فعالیت اجرایی سد خرمرود تویسرکان تعطیل نشده است

مفتح با اشاره به پیشرفت قابل توجه و اثر گذار چهار خطه سازی و سامان دهی این دو جاده شریانی بیان کرد: علاوه بر این دو جاده، سامان دهی راه تویسرکان به همدان از مسیر سرکان و گنجنامه یکی از مطالبات مردم تویسرکان است که همچنان در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

وی تاکید کرد: احداث جاده کوتاه دسترسی از تویسرکان به نهاوند و بهره برداری از ایستگاه قطار روستای بابا کمال به آنچه دیگران بن بست جغرافیایی تویسرکان می نامند، پایان می دهد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت از دیدار اخیر خود با دو تن از معاونان راه و شهرسازی خبر داد و تصریح کرد: در این دیدارها در مورد شتاب بخشی به روند اجرایی طرح های حوزه راه شهرستان تویسرکان و تامین اعتبارات مالی لازم برای پیشبرد و تکمیل نهایی آنها تاکید شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این اکنون منتظر جذب اعتبارات مالی مصوب در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان همدان هستیم که بخشی از آن به طرح های حوزه راه شهرستان تویسرکان مربوط می شوند.

مفتح ابراز امیدواری کرد که طرح ایستگاه قطار بابا کمال با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در اولین فرصت مانند دهه فجر امسال به بهره برداری برسد. شهرستان تویسرکان به لحاظ جغرافیایی در دامنه جنوبی کوه الوند واقع شده و از بیش از 444 کیلومتر راه های درون شهرستانی و 56 کیلومتر راه های شریانی در حوزه استحفاظی خود برخوردار است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار