کد خبر: ۹۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
استاندار خراسان شمالی:
بجنورد- استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر تسریع احداث شهرک حمل و نقل، گفت: احداث ترمینال جهت نگهداری وسایل نقلیه سنگین در هر شهرستانی مورد پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

احداث ترمینال وسایل نقلیه سنگین در خراسان شمالی پیگیری می‌شود

به گزارش آرانيوز ، محمدرضا حسین نژاد صبح یک شنبه در جمع کارکنان حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل خراسان شمالی امری ضروری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: پیگیری برخی مسائل و مشکلات در حوزه حمل و نقل مانند تسریع در احداث شهرک حمل و نقل باید در اولویت قرار گیرد.

وی یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی را اهمیت به جایگاه حمل و نقل دانست و افزود: نقش مهم حمل و نقل در حوزه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست لذا ضروریست تا مشکلات را به حداقل رساند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه اجرای برخی تصمیمات باید تسریع یابد، تصریح کرد: احداث شهرک حمل و نقل یکی از نیازهای مهم این حوزه است که باید بیشتر مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی بر افزایش احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی تاکید کرد و گفت: با افزایش تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در مسیر جاده‌ها، شاهد کاهش حوادث خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: احداث ترمینال جهت نگهداری وسایل نقلیه سنگین در هر شهرستانی مورد پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به استان تمرکز اصلی بر جذب اعتبارات بیشتر در حوزه راه‌ها بود، گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های روستایی و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز برای محور بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافت.

حسین نژاد انجمن‌های صنفی حمل و نقل را یکی از بازوان قدرتمند دولت دانست و گفت: ضمن تقویت این انجمن‌ها، حل مشکلات آنها نیز باید تسریع یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار