کد خبر: ۹۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
مدیرعامل آبفا کرمانشاه:
کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی شبکه آب شهر کرمانشاه گفت: بخشی از شبکه انتقال آب شهرکرمانشاه دچار فرسودگی است.

بخشی از شبکه انتقال آب شهرکرمانشاه دچار فرسودگی است

رضا داودی در گفتگو با آرانيوز  اظهار کرد: شهر کرمانشاه دارای یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب است که ممکن است به دلایل مختلف از جمله فرسودگی گاهی اوقات خطوط دچار شکستگی شود و در مرحله بعد براساس اولویت تعمیر و بازسازی می‌شود.

وی افزود: عمده منابع تأمین آب شرب کرمانشاه از سدگاوشان تأمین می‌شود که با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه در تابستان به صورت عملیاتی مورد استفاده مردم قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به جلسات هفتگی قرارگاه آب شرب کرمانشاه، تصریح کرد: این جلسات به صورت هفتگی و منظم با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه برگزار و آخرین وضعیت آب شرب کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

داودی بیان کرد: استان کرمانشاه طی سال گذشته جز استان‌های با کمترین میزان بارش بوده و امسال نیز تاکنون بارش‌های مؤثری برای جبران کمبودها صورت نگرفته و این نشان می‌دهد که باید رعایت الگوی مصرف بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خط انتقال آب بین مخزن چمن به جمهوری نیز آماده بهره‌برداری است که به رفع مشکلات آب مناطق جنوب غرب و جنوب شرق شهر کرمانشاه کمک می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار