کد خبر: ۹۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
استاندار ایلام:
ایلام-استاندار ایلام گفت: ایلام جزو سه استان برتر کشور در حوزه آبرسانی به مناطق محروم است.

ایلام جزو سه استان برتر کشور در حوزه آبرسانی به مناطق محروم است

به گزارش آرانيوز ، حسن بهرام نیا صبح روز یکشنبه در نشست بسیج سازندگی در خصوص آبرسانی به مناطق محروم استان افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم روستایی در استان ۴۵ درصد است و در کمتر از ۶ ماه تقریباً نیمی از پروژه آبرسانی به ۱۲۸ روستای هدف استان انجام شده است.

وی در ادامه گفت: ایلام جزو سه استان برتر کشور در حوزه آبرسانی به مناطق محروم است و از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم.

استاندار ایلام در خصوص فعال بودن پروژه‌ها و استمرار فعالیت‌های حوزه آبرسانی در استان، بیان کرد: هم اکنون ۹ شهرستان، ۱۷ مجتمع، ۴۹ روستا، ۴۳ پروژه در حوزه آبرسانی به مناطق محروم استان فعال است و ۲۷ پروژه حوزه آبرسانی نیز انجام شده است.

وی با اشاره فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق و خانوارهای محروم، گفت: در حوزه ساخت مسکن برای محرومان با اقدامات ارزشمند سپاه و کمیته امداد و نهادهای انقلابی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم‌.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۶۱ میلیارد تومان برای حوزه محرومیت زدایی (آبرسانی، راه روستایی و خانه بهداشت …) منظور شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: در سال گذشته ۲۶۷ میلیارد تومان و در سال جدید ۱۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

وی در پایان در خصوص توجه ویژه به حوزه آبرسانی مناطق محروم استان، گفت: تصفیه خانه ملکشاهی در اسرع وقت ایجاد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار