کد خبر: ۹۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
معاون وزیر کشور عنوان کرد؛
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: در حوزه مدیریت شهری و روستایی پس از افزایش اعتبار تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه تزریق شده است.

افزایش ۲ برابری بودجه حوزه مدیریت شهری و روستایی

به گزارش آرانيوز  محسن کوشش تبار در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت گفت: در حوزه مدیریت شهری و روستایی تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه تزریق شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این مقدار دو برابر شده است.

او افزود: به کمک وزیر کشور تلاش می‌شود تا در بودجه سال ۱۴۰۲ این مقدار افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: ساختمان راه آهن مرودشت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جلال رشیدی کوچی افزود: یک سری مشکلاتی درخصوص واگذاری مالکانی که قرار است زمین‌های خود را در اختیار راه آهن قرار دهند، وجود دارد که به دنبال حل این مشکل در وزرات و تفاهم با مالکان زمین‌های اطراف راه آهن مرودشت هستیم.

رشیدی کوچی اضافه شدن یک نماینده به حوزه انتخابیه را یکی دیگر از اقدامات مؤثر کمیسیون داخلی مجلس عنوان و تصریح کرد: بعد از گذشت ۲۰ سال که اضافه شدن نمایندگان جدید به مجلس مسکوت مانده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته در کمیسیون داخلی مجلس، مقرر شد در صورت تأیید در صحن مجلس، یک نماینده به حوزه انتخابیه شهرستان اضافه شود که اتفاق مهم و مثبتی خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار