کد خبر: ۹۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
مدیرکل استاندارد گلستان خبرداد؛
گرگان- مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سال جاری در شاخص ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی ۹۶ مدرسه ابتدایی دولتی و غیردولتی در گلستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بازرسی استاندارد از ۹۶ مدرسه ابتدایی در گلستان

به گزارش آرانيوز ، سید مهدی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری در شاخص ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی ۹۶ مدرسه ابتدایی دولتی و غیردولتی در گلستان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

مدیرکل استاندارد گلستان با بیان اینکه استاندارد گلستان بازرسی از هتل ها را هم در دستور کار دارد، افزود: برنامه ابلاغی اداره کل در حوزه بازرسی از خانه سالمندان، هتل آپارتمان و زائرسرا و سالن ها و اماکن ورزشی به طور کامل انجام شده و تحقق ۱۰۰ درصدی دارد.

حسینی ادامه داد: برنامه ابلاغی استاندارد گلستان در شاخص ارائه خدمات در دفاتر پستی هم دو مورد بود که به علت اهمیت موضوع ارائه خدمات در این بخش تعداد ۲۷ دفتر خدمات پستی استان مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفت.

وی گفت: در مسیر سند تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، حوزه های خدمات آموزشی، گردشگری، توانبخشی، دفاتر خدمات پستی و مکان های ورزشی مورد نظارت و بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفته است.

گفتنی است طرح ارزیابی کیفیت خدمات، از نیمه دوم سال جاری آغاز و تا پایان سال برای پنج حوزه رفاهی اقامتی، دفاتر پستی، خانه های سالمندان، سالن های ورزشی و مدارس ابتدایی انجام می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار