کد خبر: ۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: طرح های جوانان استان را اجرایی کنید تا انقلابی بزرگ در حوزه های مختلف ایجاد شود.

اجرای طرح های جوانان انقلابی بزرگ در عرصه‌های مختلف ایجاد می‌کند

به گزارش آرانيوز آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن انتظام رشت با بیان اینکه آیندگان به جامعه ایرانی و تفکر بسیجی ملت درود می‌فرستند، اظهار کرد: ملتی که ایده و اراده دارد جایگاه بلندی در میان سایر ملل دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه آمریکا با همراهی اروپا در طول نیم قرن اخیر برای حوزه نهاده‌ها نیرنگ به کار برده است، افزود: طیور را وابسته به سویا و ذرت کرد و خود به تولیدکننده آن تبدیل شد و اکنون تمام کشورهای جهان سوم به آن وابسته هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا سوخت را از عراق و سوریه غارت و ذخیره کرد و اکنون به اروپا و سایر کشورها می‌فروشد، بیان کرد: آمریکا در دوره غفلت سران کشورهای اسلامی در عرصه‌های مختلف کشورها را به خود وابسته کرد و اکنون برای رهایی از آن باید هزینه سختی را بپردازند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه خیانت و ظلم و جنایت پهلوی‌ها در ایران بی سابقه است، تصریح کرد: پهلوی‌ها ۵۷ سال خیانتی کردند که در هیچ دوره‌ای از تاریخ کشور سابقه نداشت و در تضییع آئین و بوم و جغرافیا کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی افزود: پیشرفت‌های زیادی داشتیم اما راه بسیاری نیز در پیش است و دشمنان نیز نسبت به مسلمانان از توطئه و نیرنگ کوتاهی نمی‌کنند تا از رسیدن به هدف باز بمانیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مسئولان بیان کرد: طرح‌های جوانان استان را اجرایی کنید تا انقلابی بزرگ در صنعت برق، جذب توریست و دانه‌های طیور ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای تمامی کارها باید پیوست فرهنگی لحاظ شود، گفت: نبود پیوست‌های فرهنگی آسیب‌های زیادی در اجرای طرح‌ها ایجاد می‌کند و یکی از نمونه‌های آن در بحث مسکن سازی نمود داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار