کد خبر: ۹۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
مدیر کل حفظ آثار دفاع‌مقدس فارس:
سردار «کوشکی جهرمی» با بیان اینکه مردم به حماسه‌سازان دوران دفاع‌ مقدس و فرهنگ ایثار علاقه دارند گفت: استان فارس در زمینه تولید کتاب دفاع‌ مقدس با فاصله بسیار زیاد در رتبه برتر کشور قرار دارد.

به گزارش آرانيوز از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس امروز در مراسم تجلیل و رونمایی از کتاب‌های برتر اسنادی و تاریخ شفاهی دفاع‌مقدس که در موزه دفاع‌ مقدس فارس برگزار شد با بیان اینکه مردم به حماسه سازان حوزه دفاع‌مقدس و فرهنگ ایثار علاقه دارند اظهار داشت: استان فارس در زمینه تولید کتاب دفاع مقدس با فاصله بسیار زیاد در رتبه برتر کشور قرار دارد.

‌مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع‌ مقدس فارس ابتدا عنوان کرد: 20 درصد کل کتاب‌های تولید شده در کشور مربوط به حوزه دفاع مقدس است و بیشترین فروش کتاب‌ها نیز در همین حوزه است که این مساله نشانگر علاقه ذاتی مردم به این حیطه دارد و نشان می‌دهد که حوزه دفاع مقدس همچنان جذابیت دارد.

سردار کوشکی افزود: استان فارس در زمینه دانشنامه دفاع مقدس نیز استانی شاخص است و ما در افقی که تعریف کردیم بنا داریم در سال آتی تاریخ شفاهی 50 فرمانده ارتش، سپاه پاسداران، جهادسازندگی، وزارت دفاع و سایر ارگان‌ها را ثبت و ضبط کنیم.

این مسئول گفت: این مساله مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید از تولیدات هنری ادبی فرهنگ مربوط به این حوزه حمایت کنیم.

انتهای پیام/ 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار