کد خبر: ۹۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان برگزار می‌شود
به گزارش آرانيوز از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان که در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان فرصت و توفیقی است که باید مغتنم شمرده شود.

وی بیان کرد:‌ دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: نمادسازی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مستندسازی اقدامات در این کنگره دنبال می‌شود.

دامغانی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ کمیته برای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان پیش‌بینی شده است، افزود: ساختار کنگره و ستادها برنامه‌ریزی شده و از هم‌اکنون کار اجرایی برگزاری آن به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ضروری است تا همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای بهتر برگزار شدن مراسم همانند گذشته وارد میدان شوند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: از هم‌اکنون نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجلاسیه بزرگ شهدای استان سمنان با حضور دستگاه‌های عضو شامل دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی و … برگزار می‌شود.

دامغانی گفت: اجلاسیه شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و تبیینی است که در هشت شهرستان استان سمنان به مرور برگزار می‌شود و حسن ختام آن، کنگره بزرگ استانی شهدای این استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در طول سال جاری و آتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و همچنین تبیین روایت‌های حضور رزمندگان استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزات انقلاب تدارک دیده خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری این کنگره موجبات نعمت و برکت برای استان سمنان را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان سمنان تجربه برگزاری یک کنگره را دارد، ضروری است نقاط قوت و ضعف کنگره قبلی احصا شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: توسل به شهدا و تداوم مسیر و راه و مسلک آن دلاورمردان یکی از بهترین راهکارها برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار