کد خبر: ۹۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
طی ۸ ماه امسال؛ 
اصفهان – مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در ۸ ماه امسال بیش از ۶۹۰ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا برای کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کرده‌اند.

مردم اصفهان ۶۹۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کردند

کریم زارع در گفت‌وگو با آرانيوز با بیان اینکه کمک به هم نوعان از سنت‌های نیکی است که ریشه در فرهنگ غنی مردم ما دارد، اظهار داشت: در ۸ ماهه امسال نیکوکاران برای حمایت از مددجویان بیش از ۶۹۰ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا با این نهاد مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردم خیر، ارائه خدمات به مددجویان را افزایش می‌دهد، ادامه داد: مبالغ جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد رشد داشته که برای کمک به معاش، تحصیل، اشتغال، مسکن، درمان و … نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به اینکه رسیدگی به نیازهای محرومان سبب کاهش اثرات فقر در جامعه خواهد شد، افزود: خیران و نیک اندیشان اصفهانی در این مدت با پرداخت بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و اهدای نذورات خود در قالب کالا به ارزش ۴۶۰ میلیارد تومان، در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان مساعدت کردند.

وی فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های محرومیت زدایی را از وظایف این نهاد خواند و گفت: زمینه یاری رساندن عموم خیران و مردم به نیازمندان از طریق پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹، در کنار امکان مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان همواره فراهم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار