کد خبر: ۹۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی در سال جاری بوده است.
تسهیلات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی ۲۰ هزار میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، رضا سلم‌آبادی امروز در سفر به شهرستان نیشابور در قرارگاه عملیاتی اشتغال این شهرستان، اظهار داشت: امسال بیش از 3 هزار سری جهیزیه در استان به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد به ارزش هر سری جهیزیه حدود 300 میلیون ریال اهدا شده است و امیدواریم این عدد به 5 هزار سری جهیزیه تا پایان سال برسد.

وی با بیان اینکه در هر ماه بالغ 1400 میلیارد ریال کمک هزینه نقدی معیشت به مددجویان استان پرداخت می‌شود، افزود: با ثبت نام مددجویان در طرح نهضت ملی مسکن، 7 هزار ثبت نام مسکن ملی برای مددحویان استان تایید شده است.

سلم‌آبادی در ادامه از پرداخت 700 میلیون ریال بلاعوض، به اضافه 500 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه 5 ساله و 2 میلیارد ریال وام توسط بنیاد مسکن به مددجویان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در ادامه در قرارگاه عملیاتی اشتغال شهرستان نیشابور، بیان کرد: از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات کل اشتغال کمیته امداد استان خراسان رضوی 900 میلیارد ریال سهم نیشابور در سال جاری است که تاکنون 52 درصد آن جذب شده است.

سلم‌آبادی گفت: بانک‌ها در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود همکاری مناسبی با معرفی شدگان از طرف کمیته امداد در پرداخت تسهیلات اشتغال داشته‌اند و انتظار داریم با تعامل بیشتر شاهد تحقق 100 درصدی جذب منابع تبصره 16 باشیم.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش حجم سه برابری ابلاغ اعتبارات در سال جاری و مشکل تامین منابع از سوی بعضی بانک‌های جذب در نیشابور کمتر بوده است که در این جلسه مقرر شد، مشکل تامین منابع برطرف شود و با کارسازی در تسریع اخذ ضامنین شاهد افزایش سرعت جذب منابع باشیم.

در این سفر مدیرکل کمیته امداد از یک طرح اشتغال خانگی و پروژه عمرانی در حال ساخت نیازمند بازدید کرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار