کد خبر: ۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
استاندار همدان با بیان اینکه بی‌شک، از همه ظرفیت‌ها و امکانات ملی و استانی در راستای حل مشکل آب شرب مردم همدان استفاده می‌کنیم گفت: با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام شده، انتقال آب به میزان ۶۰۰ لیتر بر ثانیه انجام شده است.
وعده استاندار همدان‌ برای حل مشکل آب شرب مردم همدان

به گزارش آرانيوز از همدان, به نقل از پایگاه خبری استانداری همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان پیش از ظهر امروز در ادامه بازدیدهای خود از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان،  از بخش‌های مختلف تصفیه‌خانه مهاجران بازدید کرد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو بازدید دو هفته پیش، جلسه ای در دفتر استانداری با دست‌اندر کاران پروژه آبرسانی به شهر همدان برگزار شد و گزارش‌های آن را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

 وی افزود :نماینده ویژه وزیر نیرو، به طور مستمر از فرآیند پیشرفت پروژه تصفیه خانه مهاجران بازدید و مسائل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استاندار همدان  با بیان اینکه پیش از صد شرکت مختلف در ارتباط با تامین تجهیزاتِ پروژه تصفیه خانه مهاجران فعال و درگیر هستند گفت:  عمده‌ی کارهای پروژه تصفیه خانه مهاجران انجام شده و تجهیزات مورد نیاز آن نیز در حال انتقال و نصب است.

 وی  افزود: با توجه به اهمیت خطوط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ، اتصالات لوله‌های اصلی، سلامت و بهداشت آب شرب مردم همدان، اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه با دقت تمام انجام می‌شود. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ایستگاه‌های پمپاژ یک، دو و سه تصفیه خانه مهاجران تکمیل شده است اظهار کرد:تامین آب شرب همدان و شهرهای اطراف به تصفیه خانه مهاجران وابسته است؛ بنابراین باید با تمام توان، هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود. 

 وی با اشاره به جزییات مسائل و مشکلات پروژه آبرسانی به شهر همدان از طرف رئیس محترم جمهور، وزیر نیرو و مجموعه مدیریتی استان افزود:به جهت اهمیت این پروژه، به حوزه عمرانی ماموریت داده شد تا روزانه گزارشی مبسوط از آخرین اقدامات پروژه آبرسانی را تهیه و ارائه کند. 

 استاندار همدان با بیان اینکه بی‌شک، از همه ظرفیت‌ها و امکانات ملی و استانی در راستای حل مشکل آب شرب مردم همدان استفاده می‌کنیم گفت: با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام شده، انتقال آب به میزان 600 لیتر بر ثانیه انجام شده است.

وی اظهارداشت : تلاش ما بر این است که طی ماه‌های آینده ظرفیت تصفیه به 1200 لیتر بر ثانیه افزایش یابد و انتقال آن هرچه سریع‌تر انجام شود و عمده تجهیزات لازم تصفیه خانه مهاجران دریافت و نصب آن‌ها انجام شده است و برای دریافت سایر تجهیزات مورد نیاز، پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

 استاندار همدان گفت: پروژه تصفیه‌خانه مهاجران به‌سرعت در حال انجام است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است که با وضعیت و فرآیند پیشرفت کار، در آینده شاهد انتقال آب به میزان 1200 لیتر برثانیه به این تصفیه خانه و پس از آن به شبکه شهری خواهیم بود. 

وی در پایان گفت: فاز اول تصفیه‌خانه مهاجران تکمیل شده و فاز دوم نیز در‌حال تکمیل شدن است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار