کد خبر: ۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
استاندار مازندران:
ساری- استاندار مازندران گفت: شرکت های روسی در پی انعقاد قرارداد هزار میلیارد تومانی در حوزه دانش بنیان با مازندران هستند.

تمایل شرکت های روسی برای قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی با مازندران

به گزارش آرانيوز ، سید محمود حسینی پور صبح دوشنبه در جمع مسئولان استان با اشاره به بازدید شرکت‌های دانش بنیان روسیه از دستاوردهای دانش بنیان استان اظهار داشت: این دستاوردها سبب تحیر آنها شده است.

وی اظهار داشت: شرکت‌های روسی به دنبال انعقاد قرارداد هزار و۵۰۰ میلیارد روبل به ارزش به بیش از هزار همت در استان هستند و این نشان از ظرفیت‌های استان به شمار می‌رود.

وی با بیان این که در حوزه جنگ نرم نیازمند کارهای جهادی از سوی مسئولان هستیم، افزود: ما برای عبور از شرایط بحرانی نیازمند داشتن روحیه دفاع مقدس هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به ارسال و صادرات اولین محموله برنج استان امروز به روسیه گفت: برنج استان قابلیت رقابت در بازارهای جهانی دارد و علاوه براین باید الگوی کشت را در استان اصلاح کنیم.

حسینی پور با تاکید براین که شیوه و مدل الگوی کشت در استان باید تغییر کند، گفت: همچنین تولید صنعتی مرکبات و محصولات کشاورزی اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه ویژه ای کرد.

استاندار مازندران با اشاره به نگاه حل مسائلی آن را جزو سیاست‌های قطعی دولت برشمرد و گفت: حل مسئله بدون حضور مردم و تشکل‌های مردمی میسر نیست و باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی گرفت.

وی تاکید کرد: در سایه تعامل دولت و بخش خصوصی می‌توان دوره سخت اقتصادی را پشت سر گذاشت و نیازمند بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای رسیدن به اهداف توسعه هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار