کد خبر: ۹۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
معاون حمل و نقل راهداری آذربایجان غربی خبر داد؛
ارومیه - سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ ناوگان عمومی در ۸ ماهه گذشته از سال جاری زیرپوشش طرح کنترل و نظارت قرار گرفتند.

کنترل و نظارت بر فعالیت بیش از  ۷۵۰۰ ناوگان عمومی

جابر اکبرپور در گفتگو با آرانيوز  افزود: بازرسی و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی یکی از وظایف اصلی و جزو برنامه‌های اصلی این اداره کل است که همواره و در طول سال انجام می‌شود به طوری که در ۸ ماه گذشته از سال جاری ۷ هزار و ۵۴۱ دستگاه ناوگان عمومی در کل استان توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی مورد بازدید فنی و ایمنی قرار گرفت.

وی با اشاره به مجموع گشت‌های انجام شده برای بازدید از ناوگان عمومی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در مجموع ۷۹۵ گشت در محورهای مواصلاتی، پاسگاه‌های پلیس راه، شرکت‌های حمل و نقل کالا و پایانه‌های مسافربری استان انجام شده است.

اکبرپور ادامه داد: تا پایان آبان ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان ۳۶۸ مورد، در محل پاسگاه‌های پلیس راه ۲۰۱ مورد، در پایانه‌های مسافری ۱۳۷ مورد و در شرکت‌های حمل و نقل کالا ۸۹ مورد گشت‌های نظارت بر ناوگان عمومی انجام گرفته است.

وی در خصوص طرح آموزش ایمنی به کاربران جاده‌ای در ۸ ماهه گذشته از سال جاری اذعان داشت: ۲۵۳ عابر پیاده، ۵ هزار و ۵۸۵ دانش آموز، ۵۳۷ موتور سوار، ۱۸۲ راننده وانت بار و ۳۸۵ راننده ادوات کشاورزی تحت آموزش قرار گرفتند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار