کد خبر: ۹۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
شهردار زنجان با اشاره به آسفالت‌ریزی گسترده در معابر شهر زنجان گفت:بیش از 300 میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی هزینه شده است.

شهردار زنجان: نهضت آسفالت قسمتی از پروژه های عمران شهری است
علیرضا فیروزفر شهردار زنجان امروز در گفت‌وگو با آرانيوز در زنجان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت قسمتی از پروژه‌های عمرانی شهر را شامل می‌شود، گفت: نهضت آسفالت از بهمن ماه سال قبل در شهر زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به حجم بالای مطالبات مردمی در ارتباط با مناسب‌سازی آسفالت در معابر مختلف شهر افزود: در این رابطه دو کارخانه آسفالت شهرداری به روزرسانی شده و با برگزاری جلسات مختلف تصمیم بر این شد که از ظرفیت پیمان‌کاران بومی در کنار نفرات شهرداری استفاده شود.

فیروزفر با بیان اینکه پس از برنامه‌ریزی دقیق؛ آسفالت‌ریزی آغاز شد، اضافه کرد: آغاز کار آسفالت‌ریزی با استفاده از ظرفیت سازمان عمران شهرداری بود و خوشبختانه حجم عظیمی از کار انجام و هیج نقص عمده ای در کار سازمان عمران شهرداری مشاهده نشده است.

شهردار زنجان همچنین با تقدیر از پیمانکاران همکار در بحث آسفالت گفت: مهمترین همکار و همراه شهرداری در بحث آسفالت‌ریزی شهروندان بودند که ترافیک و مشکلات مربوط را تحمل کردند تا به این مرحله از کار رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته حجم بالایی از خرابی در آسفالت شهری به وجود آمده بود، اضافه کرد: با وجود عملیات گسترده اسفالت‌ریزی هنوز هم بخشی از کار باقی مانده است و در تلاش هستیم که در سال آینده نسبت به برطرف کردن مشکلات در این بخش اقدام کنیم.

فیروزفر با اشاره به 160 هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر گفت: 113 هزار تن از این مقدار به صورت مکانیزه در معابر اصلی شهر آسفالت‌ریزی شده که شامل 900 هزار متر مربع را شامل می‌شود و مابقی به صورت اکیپ‌های دستی در معابر فرعی و کوچه ها پخش شده اند.

شهردار زنجان با بیان اینکه فاکتورهای مختلفی در آسفالت‌ریزی موثر است که خطا در هریک از آنها کار را دچار مشکل می‌کند، اضافه کرد: خوشبختانه آسفالت‌ریزی موفقی در شهر زنجان انجام شده و این موضوع در همه معابر شهر مشهود است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار