کد خبر: ۹۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: پویش" نذر خون فاطمی" همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س) در استان آغاز شد.
دعوت انتقال خون لرستان از مردم برای اهدای خون

به گزارش آرانيوز از خرم‌آباد، علی سوری صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به آغاز طرح نذر خون فاطمی در استان لرستان اظهار داشت: طرح "نذر خون فاطمی" همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س) از پنج‌شنبه 17 ‌آذر ماه تا پنجم دی  ماه به مدت 19 روز در کلیه پایگاه‌های اهدای خون استان لرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به شروع فصل سرد سال و کاهش مراجعات برای اهدای خون از شهروندانی که شرایط اهدای خون دارند دعوت می‌شود با شرکت در پویش نذر خون فاطمی، بخشی از خون خود را نذر سلامتی بیماران نیازمند کنند.

مدیر کل انتقال خون لرستان با بیان اینکه گروه اهداکنندگان خانم، کمتر در معرض ریز فاکتورهای آلوده‌کننده خون قرار می‌گیرند عنوان کرد: از تمام بانوان استان لرستان دعوت می‌کنیم با پیوستن به پویش "نذر خون فاطمی" و اهدای خون و همچنین ترویج این فرهنگ نجات بخش و آغاز گر فرهنگی نو از اهدای خون در خانواده باشند.

وی بیان کرد: ظرفیتی که در بانوان برای آموزش خانواده و ترویج فرهنگ اهدای خون وجود دارد می‌تواند تضمین کننده نسلی باشد که به نجات جان هموطنان و اهدای خون اهمیت می‌دهد و ما معتقدیم هر بانوی اهدا کننده خون می‌تواند خانواده را به یک مرکز اهدای خون بدل سازد.

سوری با تأکید براینکه نیاز به خون همیشگی است، گفت: در حال حاضر نیازمند همه گروه‌های خونی هستیم و از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست داریم در طول ایام سال نسبت به این اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار