کد خبر: ۹۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از یک دستگاه تریلر در این استان خبر داد.

کشف ۱۳۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در استان سمنان
به گزارش آرانيوز  از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از پلیس خراسان جنوبی مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله‌ای را از محورهای مواصلاتی استان سمنان به پایتخت دارند، بلافاصله مأموران خبره و کارکشته عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، هماهنگی‌های لازم را با پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اعزام چند تیم عملیاتی و اطلاعاتی به محور شاهرود- دامغان، ادامه داد: تریلر تانکردار حامل مواد مخدر در محدوده روستای بق، شناسایی و در اقدامی هماهنگ و منسجم در پلیس‌راه دامغان- سمنان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم شیشه و ۲۰ کیلوگرم هروئین که از طریق مرزهای شرقی کشور به طرز ماهرانه‌ای بارگیری شده بود، خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر راننده خودرو دستگیر شد.

حسنی ضمن قدردانی از تعامل مؤثر صورت گرفته در قالب این عملیات، بر تقویت همکاری‌های درون‌سازمانی به‌منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ تأکید کرد و از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات و اخبار خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار