کد خبر: ۹۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مجلس یازدهم برای پرداخت سنوات پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته آموزش و پروش، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجلس یازدهم با وزارت آموزش و پرورش، پاداش سنوات خدمتی بیش از ۷۲هزار بازنشسته فرهنگی بزودی پرداخت خواهد شد.

پرداخت پاداش پایان خدمت بیش از ۷۲هزار بازنشسته فرهنگی
علی بابایی کارنامی امروز در گفت‌وگو با آرانيوز در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو و با اشاره به پیگیری‌های مجلس یازدهم برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان ، اظهار کرد: مجلس یازدهم و نمایندگان در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به تمامی مسائل ، معضلات و مشکلات ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مسوول می‌دانند و یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگی پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه است. 

وی به جلسات متعدد نمایندگان مجلس و کمیسیونهای مختلف و مرتبط با وزیر محترم و معاونین وزارت آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات جامعه فرهیخته فرهنگی اشاره کرد و افزود: با پیگیری مجلس یازدهم و نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی ، پاداش پایان خدمت و سنوات بیش از ۷۲هزار فرهنگی بازنشسته به‌زودی پرداخت می‌شود . 

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش و توجه به این قشر فرهیخته ، تصریح کرد: نقش جامعه فرهنگی و مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ در اجتماع بسیار حائز اهمیت است . 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشرفت جامعه و تعالی اجتماع را در گرو توجه به حوزه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موفق‌ترین سندهای حوزه تعلیم و تربیت به تعبیر رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که معظم له بارها به اهمیت و توجه به آن تاکید داشتند و باید در این بخش، تحول را در حوزه تعلیم و تربیت محور فعالیت‌ها قرار داد. 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار