کد خبر: ۹۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
تفاهم نامه همکاری فدراسیون جودو و اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در راستای ساخت اولین کمپ بین المللی جودو ایران در شهر خرم آباد امضا شد.

کمپ بین المللی جودو در خرم آباد احداث می شود

به گزارش آرانيوز  لرستان، آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و هادی کردی رئیس هیات جودو استان لرستان به نمایندگی از آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، تفاهم نامه همکاری در راستای ساخت اولین کمپ بین المللی جودو ایران در استان لرستان شهر خرم آباد امضا کردند.

گفتنی است، فضای این کمپ با همت استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان اختصاص داده می شود و فدراسیون جودو مراحل صدور مجوز و تجهیزات این کمپ را تامین و در اختیار هیات جودو استان لرستان قرار داده می شود.

هادی کردی به امکانات این کمپ بین المللی اشاره کرد و گفت: این کمپ به سالن تخصصی جودو ، خوابگاه ، رستوران ، سالن بدنسازی و ساختمان اداری مجهز می باشد.

رئیس هیات جودو استان لرستان تصریح کرد: این کمپ با هدف توسعه هر چه بیشتر رشته جودو و برگزاری اردوهای تیم ملی در استان لرستان شهر خرم آباد و در مجموعه سبزی پرور به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این کمپ به صورت رسمی با میزبانی از لیگ برتر بانوان کشور طی ماه های آینده برگزار خواهد شد.

کردی رئیس هیات جودو استان لرستان در پایان افزود : از زحمات دکتر آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ، فرهاد زیویار استاندار لرستان و همچنین قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان که تلاش های بسیاری در طول این مدت کشیدند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار