کد خبر: ۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
استاندار همدان از بازگشت ۱۱۵ واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید خبر داد.

بازگشت ۱۱۵ واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید

به گزارش آرانيوز  از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان، اعتبارات مناسبی در حوزه‌های مختلف به استان اختصاص یافت که بخشی از آن اختصاص داده شده است.

 وی گفت: پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهور در اولویت قرار دارد و هرچه سرعت اجرای پروژه‌ها بیشتر باشد، اعتبارات بیشتری اختصاص می‌یابد.

استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، اعتبارات مناسبی در حوزه وزارت نفت به استان اختصاص داده شد و موافقت‌نامه‌های این حوزه برای ابلاغ صادر شده است.

 وی گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت اقتصادی در جهت جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها استفاده کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دشمن با طمع‌ورزی و سوء استفاده از شرایط موجود، به دنبال ضربه زدن به کشور است گفت: برای پیشگیری از هرگونه آسیب، دستگاه‌های اجرایی، خودمراقبتی، پایش هوشمند و گشت‌های شبانه حفاظت از تاسیسات و موارد مربوط به حوزه پدافندی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: از موارد شکایت مردمی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در برخی از ادارات است که برای پیشگیری از آن تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان در دولت مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه نباید کاری کنیم تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران دلسرد شوند گفت: دستگاه‌های اجرایی باید الگو و سرمشق باشند و تلاش کنند در جشنواره شهید رجایی سال آینده به عنوان نمونه معرفی شوند.

وی گفت: بر اساس سیاستگذاری‌های صورت گرفته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، ۱۱۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد این استان به چرخه تولید بازگردانده شده است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار